Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Dannebrogen...



Tjenixen!

Hoppas att ni precis som jag har haft det toppen i jul.

Dagarna gick lite väl fort kanske, men visst hann jag med att gotta mig ordentligt.

Lite snö på julafton hade varit pricken över i:et, men vad gjorde väl det när jag fick vara tillsammans med de som jag tycker allra mest om i hela världen.

Nu måste jag bara klura ut ett nyårslöfte innan lördag.

Det kommer förmodligen handla om att motionera och att ta hand om mig själv bättre.

Det brukar funka som löfte.

Iallafall en vecka eller två.=)


Har ni något nyårslöfte inför 2012?

Nu till Ellens stora glädje är det dags för Monopolspel och sedan är dags att krypa till kojs. 

Årets sista arbetsdag väntar imorgon. 

Kram

C



 Vackert kort inköpt i en liten gammaldags antikaffär.

Små plåtflaggor köpta hos Lilla Villa Vita.

Yorum Gönder

0 Yorumlar